poniedziałek, 26 maja 2014

Sezon Letni Sezon Weselny...:)

Zbliża się Lato,pogoda za oknem pozawala nam przypuszczać ze będzie ono ciepłe i słoneczne:)
Sam mam kilka wesel w tym okresie, i zastanawiam się jak wielu z Was ma taki sam dylemat,kupić coś nowego czy iść w tym samym co w zeszłym roku...
Cóż ja póki co pozostaję z tym dylematem sam, ze sobą..ale dla Was mam kilka propozycji:) W kolejnych postach będę starał się umieścić kolejną sukienkę którą uważam za odpowiednią na taką okazje. Być może rozwiąże kilka Waszych dylematów:) 

Więc tak.
Na wstępie polecę coś bardzo klasycznego,ta sukienka podkreśla atuty każdej Kobiety, i wygląda na nich dużo ładniej niż na zdjęciu.

To F081  znajdziecie ją tutaj:) https://funito.pl/sukienka-f081-p-67.html







 Ta sukienka ma front z asymetrycznymi szwami, to rozwiązanie idealnie podkreśla biust, a rozkloszowana spódniczka połączona z górą poprzez pasek krojony w poprzek materiału,podkreśla kobiecość w całej krasie i to jest to co my mężczyźni podziwiamy w kobietach najbardziej;)
Wkrótce zamieszczę zdjęcia żeńskiej części zespołu Funito w tej własnie sukience:)
Mam nadzieje iż ta pierwsza propozycja zachęci Was to bliższej uwagi naszym produktom.
Arek

2 komentarze:

  1. Super propozycje!!! :)) Mnie się bardzo podobają te sukienki :)) Pozdrawiam! wysłałam emaila co do współpracy którą własnie rozwijamy :)

    OdpowiedzUsuń